tirsdag 2. oktober 2012

Vil du være min "prøvekanin"?

Hos Fru Luna henter jeg stort sett kun frem ting som angår mange. Det har vært den naturlige måten for meg å bruke min intuisjon og høyere bevissthet på. Men jeg ønsker også å få mer erfaring med individuell reading, ogvil gjerne bli flinkere til dette. Og da trenger jeg å øve :-) Kan du tenke deg å la meg få prøve på deg?

Alt du trenger å gjøre er å sende meg et bilde av deg selv, sammen med fornavnet ditt. Du må gjerne sende met et spesifikt spørsmål, men jeg vet ikke om jeg får noe svar på det. Min erfaring er at det kommer ofte av seg selv hva jeg skal si, og det vil være det du trenger å høre akkurat nå. Men som sagt, dette ønsker jeg å få mer erfaring i.

Jeg tar ikke betalt for readingen. Alt du gjør er å maile til Fru Lunas adresse: fruluna12(at)gmail.com sammen med ditt bilde og fornavn  - så ser vi hva som kommer opp. Jeg sender deg svar på mail.
Det eneste jeg vil ha tilbake er at du sender meg tilbakemelding på hvordan dette stemte og om du syntes det hadde noen verdi for deg.

Gleder meg til å høre fra deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar